Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

La publicidad en Internet : regulación y autorregulación

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv La publicidad en Internet : regulación y autorregulación David López Jiménez
Libristo kód: 13165117
Kiadó Editorial Aranzadi, S.A., január 2013
La publicidad representa un fenómeno característico de la sociedad actual que ha aumentado, de maner... Teljes leírás
? points 152 b
23 855 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tallo de Hierro William Kennedy / Puha kötésű
common.buy 9 957 Ft
Therapeutic Peptides Andrew E. Nixon / Puha kötésű
common.buy 51 612 Ft
Aska Dair Cep Boy Geveze / Puha kötésű
common.buy 3 584 Ft
Didáctica de la tecnología Roberto . . . [et al. ] Blanco Gil / Puha kötésű
common.buy 8 824 Ft
Conversations with Bill Holman Bill Holman / Puha kötésű
common.buy 18 117 Ft
Los Doce Hilos de Oro Aliske Webb / Puha kötésű
common.buy 4 339 Ft
Geschichte des preußischen Staats Gustav Adolf Harald Stenzel / Kemény kötésű
common.buy 32 725 Ft
Iyi Hayat Alex Rovira / Puha kötésű
common.buy 3 584 Ft

La publicidad representa un fenómeno característico de la sociedad actual que ha aumentado, de manera considerable, su actual trascendencia social y económica y presumiblemente así acontecerá en el futuro. Constituye una actividad que desempeña un papel muy relevante. Entre los diversos canales de comunicación en los que la publicidad se difunde, existe uno que recientemente está desmarcándose frente a todos los demás. Nos referimos a Internet. En efecto, la publicidad realizada en tal medio, por sus ventajas inherentes, está creciendo a un ritmo notablemente mayor que la transmitida en otros soportes. En la monografía que el lector tiene ante sí, se analiza la regulación legal de la publicidad digital que, a su vez, es objeto de complemento en virtud de la autorregulación. Debe ser la propia Red la que, mediante esta última, determine tanto un cierto incremento del nivel de responsabilidad de toda la industria como de la protección de los consumidores y/o usuarios.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés La publicidad en Internet : regulación y autorregulación
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 320
EAN 9788490144183
ISBN 8490144184
Libristo kód 13165117
Súly 546
Méretek 170 x 240
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása