Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Launching Learners in Science, PreK-5

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Launching Learners in Science, PreK-5 Kerry E. Curtiss Williams
Libristo kód: 04785884
Kiadó SAGE Publications Inc, február 2007
Teaching science is as much about learning what it means to do science as it is about the pedagogy o... Teljes leírás
? points 237 b
37 158 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Paris Secrets Janelle McCulloch / Kemény kötésű
common.buy 19 659 Ft
Japan At War: An Oral History Haruko Taya Cook / Puha kötésű
common.buy 7 926 Ft
Guiding Children's Social Development and Learning Kara M. Gregory / Puha kötésű
common.buy 46 224 Ft
Pathways to State Welfare in Korea Gyu-Jin Hwang / Kemény kötésű
common.buy 83 287 Ft
Chinese City Between Two Worlds / Kemény kötésű
common.buy 42 729 Ft
Afterlife of Edgar Allan Poe Scott Peeples / Puha kötésű
common.buy 14 295 Ft
Return of Private Property Lale Yalcin-Heckmann / Puha kötésű
common.buy 12 050 Ft

Teaching science is as much about learning what it means to do science as it is about the pedagogy of teaching. Launching Learners in Science provides both theoretical and practical ideas surrounding the teaching and learning of science. Providing opportunities for teachers to observe, share, experiment, organize, and hypothesize about science content, this resource also focuses on the students and the kind of science instruction they receive. Kerry C. Williams and George E. Veomett describe the principles of and requirements for the active learning of science and identify key ingredients for students and their development as young scientists. Educators will find examples, questions, and stories inviting them to construct meaning from the text. Based largely on the High//Scope preschool project as adapted for primary students, the book connects to research on cognitive and neural development and motivational theory from the work of Piaget and Vygotsky, and from the teaching experiences of the authors.Based on the perspective that the teaching of science is about three things: knowing content, knowing children, and teachers knowing themselves as teachers and learners, this handbook invites educators to think about what it means to teach science in a way that will make a lasting difference in children's lives.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása