Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Loyalty cards in the apparel industry in Germany and Spain

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Loyalty cards in the apparel industry in Germany and Spain Sarah-Mailin Janotta
Libristo kód: 05283202
Kiadó Grin Publishing, június 2013
Master's Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 201 b
32 104 Ft -1 %
31 463 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Peace of Mind is a Piece of Cake Michael Mallows / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft
Year in Ecology and Conservation Biology 2010, Volume 1195 Richard S. Ostfeld / Puha kötésű
common.buy 52 252 Ft
hamarosan
Wire: Advanced Energy Systems - Technology and Policy Peter Lund / Kemény kötésű
common.buy 481 531 Ft

Master's Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1, South Bank University London (Faculty of Business), language: English, comment: 1 (UK: 70) , abstract: The dissertation with the title Loyalty Cards in the Apparel Retail Industry: A comparative analysis to detect store loyalty tendencies and the success factors of loyalty cards in Germany and Spain is a partial fulfilment of the requirement for obtaining the Master s of Science degree in International Business at the London South Bank University, London, United Kingdom in the period 2010/2011. The paper examines the efficacy and the success factors of loyalty cards as an instrument of loyalty programmes in global marketing and researches the levels of store loyalty in two countries, Germany and Spain. This dissertation seeks to gather customer data by means of a questionnaire and to compare domestic differences across the countries in the apparel retail industry. The first chapter of the dissertation firstly introduces the context of the dissertation, leading to the research aim and objectives. In the next step, the research problem is defined, followed by the research questions and hypotheses. Then, the structure of the dissertation is provided, explaining the outline of each chapter of the dissertation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Loyalty cards in the apparel industry in Germany and Spain
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 140
EAN 9783656206576
ISBN 3656206570
Libristo kód 05283202
Súly 191
Méretek 148 x 210 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása