Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Luxury Market in Brazil

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Luxury Market in Brazil Claudio Diniz
Libristo kód: 04772022
Kiadó Palgrave Macmillan, június 2014
The luxury industry is dynamic, unique and truly global. Over the years, it has seen a fascinating d... Teljes leírás
? points 154 b
24 164 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Autonomy and Regulation / Kemény kötésű
common.buy 64 286 Ft
Geographies of Ageing Amanda Davies / Kemény kötésű
common.buy 83 287 Ft
Silence and Democracy John Zumbrunnen / Puha kötésű
common.buy 15 360 Ft
Plutarch's Practical Ethics Lieve Van Hoof / Kemény kötésű
common.buy 82 423 Ft

The luxury industry is dynamic, unique and truly global. Over the years, it has seen a fascinating development of rapid and significant growth in emerging markets. Emerging markets which have been a source of growth for leading luxury brands such as Louis Vuitton, Chanel, Cartier, Prada, and Gucci. Market data suggests that emerging markets will continue to be an attractive destination for foreign investment. There is, however, no guarantee of success. In a global context, it is critically important for luxury researchers and marketers to understand the dynamics of the Brazilian luxury market. The Luxury Market in Brazil provides a holistic and practitioner approach to luxury marketing in Brazil. The book analyses the key challenges and opportunities facing luxury brands, while providing an insight into the skills and competencies to develop and implement effective luxury marketing strategies that are specific to the market in question. It can be assumed that there is no one-fit-all strategy for Brazil. Each market is truly unique and distinctive, and strategies will need to be adapted to these markets. The book explores this concept by offering both a research and management perspective of luxury marketing in Brazil.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Luxury Market in Brazil
Szerző Claudio Diniz
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 181
EAN 9781137432544
ISBN 1137432543
Libristo kód 04772022
Súly 356
Méretek 136 x 224 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása