Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Magazines, Travel, and Middlebrow Culture

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Magazines, Travel, and Middlebrow Culture Faye Hammill
Libristo kód: 09244201
Kiadó Liverpool University Press, június 2015
A century ago, the golden age of magazine publishing coincided with the beginning of a golden age of... Teljes leírás
? points 329 b hamarosan hamarosan
57 367 Ft -10 %
51 624 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Louis Armstrong Moonlight Publishing / Kemény kötésű
common.buy 7 705 Ft
Studies on Experimental Models Samar Basu / Puha kötésű
common.buy 141 647 Ft
Mallbüdel-Klassiker, Audio-CD TENNEMANN media GmbH / Audio CD
common.buy 5 178 Ft
Merlin's Pawn James Nathan Post / Puha kötésű
common.buy 4 189 Ft
Athens with Kids (and not only) plus British Athens Tania J Kollias / Puha kötésű
common.buy 4 300 Ft
Love Her, Love Her Not Joanne Cronrath Bamberger / Puha kötésű
common.buy 7 092 Ft
Haven J S Collyer / Puha kötésű
common.buy 6 228 Ft
1:0 für die Fußballfreunde / Silbenhilfe Ingrid Uebe / Puha kötésű
common.buy 2 763 Ft
Levers of Power Steve Statham / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Coping with the Global Financial Crisis et al. / Puha kötésű
common.buy 13 039 Ft
Pro Java EE 5 Performance Management and Optimization STEVEN HAINES / Puha kötésű
common.buy 30 568 Ft
Good Design in China Clifford Pearon / Kemény kötésű
common.buy 20 679 Ft

A century ago, the golden age of magazine publishing coincided with the beginning of a golden age of travel. Images of speed and flight dominated the pages of the new mass-market periodicals. Magazines, Travel, and Middlebrow Culture centres on Canada, where commercial magazines began to flourish in the 1920s alongside an expanding network of luxury railway hotels and transatlantic liner routes. The leading monthlies - among them Mayfair, Chatelaine, and La Revue Moderne - presented travel as both a mode of self-improvement and a way of negotiating national identity. This book announces a new cross-cultural approach to periodical studies, reading both French- and English-language magazines in relation to an emerging transatlantic middlebrow culture. Mainstream magazines, Hammill and Smith argue, forged a connection between upward mobility and geographical mobility. Fantasies of travel were circulated through fiction, articles, and advertisements, and used to sell fashions, foods, and domestic products as well as holidays. For readers who could not afford a trip to Paris, Bermuda, or Lake Louise, these illustrated magazines offered proxy access to the glamour and prestige increasingly associated with travel.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása