Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations Robert K Perrons
Libristo kód: 06813385
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., június 2008
Make-buy decisions are an important aspect of the overall strategic plans for most firms, and the in... Teljes leírás
? points 219 b
34 502 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Collected Poems Sylvia Plath / Puha kötésű
common.buy 8 633 Ft
Y: The Last Man Book Five Brian K Vaughan / Puha kötésű
common.buy 6 574 Ft
Metamorphosis Franz Kafka / Puha kötésű
common.buy 4 198 Ft
Legacy Bea DuBois / Puha kötésű
common.buy 9 373 Ft
Luisa - Schule ist toll, besonders in den Ferien! Janne Nilsson / Kemény kötésű
common.buy 4 495 Ft
Mensch und Erde Ludwig Klages / Puha kötésű
common.buy 3 599 Ft
Between the Devil and the Deep Della Aleta Scott-Ireton / Kemény kötésű
common.buy 24 218 Ft

Make-buy decisions are an important aspect of the overall strategic plans for most firms, and the introduction of a new and potentially radical technology into an industry should therefore be a cue for managers to review their make-buy policies. Should a company make in-house the components and processes underpinning the technology, or should it buy them from an outside supplier? Earlier attempts to answer this question may have failed to agree on a single verdict because they have overlooked two important market forces: supplier relations and industry clockspeed.§§Based on an intensive three-year study at the University of Cambridge which analyzed supply chain management practices from a broad range of manufacturers around the world, this book helps to resolve this classic technology outsourcing dilemma and gives managers the tools they will need to determine if they should make or buy the components and processes that go into a potentially radical innovation. In this way, this study fills an important gap in the body of academic research in this field, and explains the practical implications of this evidence to the development of new technologies in industry.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 204
EAN 9783639037326
ISBN 3639037324
Libristo kód 06813385
Súly 281
Méretek 152 x 229 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása