Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies Arthur Asa Berger
Libristo kód: 04954530
Kiadó John Wiley and Sons Ltd, augusztus 2004
Making Sense of Media is a lively and accessible text that helps readers understand mass media and t... Teljes leírás
? points 128 b
20 071 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Pendulum Magic for Beginners Richard Webster / Puha kötésű
common.buy 5 430 Ft
kiárusítás
Finger Phonics book 5 Sue Lloyd / Leporelló
common.buy 2 572 Ft
Chamonix Mountain Adventures Hilary Sharp / Puha kötésű
common.buy 8 157 Ft
Convergence Culture Henry Jenkins / Kemény kötésű
common.buy 36 184 Ft
Walking in a Widening World Hendrik M Vroom / Puha kötésű
common.buy 18 830 Ft
Latinamericanismo Vs Imperialismo Fidel Castro / Puha kötésű
common.buy 8 067 Ft
And the Life of the World to Come John F. Craghan / Puha kötésű
common.buy 5 726 Ft
St Annes Through Time Peter Byrom / Puha kötésű
common.buy 7 283 Ft
Goals to Gold Lee Sandford / Puha kötésű
common.buy 9 493 Ft
Tappskor & Hästskosöm 1 Sofia Melander / Kemény kötésű
common.buy 7 815 Ft
Starting to Teach Latin Steven Hunt / Puha kötésű
common.buy 19 393 Ft
People and the Word Robert Warrior / Puha kötésű
common.buy 11 407 Ft
India and Emerging Asia R. R. Sharma / Kemény kötésű
common.buy 22 125 Ft

Making Sense of Media is a lively and accessible text that helps readers understand mass media and the texts they carry. Designed expressly for those interested in gaining a solid understanding of the media and how they work, it is an indispensable book. * Offers a lively, accessible, and concise textbook to help readers understand mass media and their texts* Covers seminal figures, concepts and scholarship in mass media studies, including Vladimir Propp, Mikhail Bakhtin, Raymond Williams, Fredric Jameson, and Stuart Hall* Explores the ideas found in nineteen significant books that will provide useful insights and concepts for anyone interested in the study of the media* Features chapter--by--chapter short articles by the author, that address an idea or theory in the particular book being discussed* Includes charts, boxes features, exercises, and illustrations to round out analyses and engage the beginning student

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Making Sense of Media - Key Texts in Media and Cultural Studies
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 206
EAN 9781405120173
ISBN 1405120177
Libristo kód 04954530
Súly 322
Méretek 155 x 227 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása