Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters. U. S. Government Accountability Office
Libristo kód: 28142269
"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds th... Teljes leírás
? points 64 b
10 199 Ft -2 %
9 995 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds that of the private sector. Executive Order 12862 (September 11, 1993) and a related 1995 memorandum require agencies to post customer service standards and r

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 60
EAN 9781974645268
ISBN 1974645266
Libristo kód 28142269
Súly 163
Méretek 216 x 280 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása