Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Global Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Managing Global Innovation Maximilian Von Zedtwitz
Libristo kód: 09119235
If R&D and innovation in the 1990s were about more internationalization, more corporate entrepreneur... Teljes leírás
? points 249 b
39 102 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Vascular Interventional Radiology Mark G. Cowling / Puha kötésű
common.buy 56 205 Ft
Business Adventures John Brooks / Kemény kötésű
common.buy 10 136 Ft
Michel Serres WATKIN CHRISTOPHER D / Kemény kötésű
common.buy 66 546 Ft
Coral Reef Louise Spilsbury / Kemény kötésű
common.buy 6 635 Ft
Doorway Through Time Lin Harbertson / Puha kötésű
common.buy 7 675 Ft
Man's Nature and Nature's Man Lee Dice / Puha kötésű
common.buy 17 715 Ft
Eigene Leben Leben Evelyn Timmermann / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
International Public Financial Management Reform James Guthrie / Kemény kötésű
common.buy 45 973 Ft
Streak of Colour Winter Frostt / Kemény kötésű
common.buy 14 214 Ft
Invasion of the Moocs Steven D. Krause / Kemény kötésű
common.buy 31 648 Ft
Living Cities in Japan André Sorensen / Kemény kötésű
common.buy 86 190 Ft

If R&D and innovation in the 1990s were about more internationalization, more corporate entrepreneurship, and more information-integration, then the 2000s have been about consolidating and expanding these trends further: more globalization including the technology mavericks of China and India, more open and inbound innovation integrating external technology providers, and more web- and Intern- enabling of innovation processes by involving R&D contributors regardless of their location. The corporate R&D powerhouses of the 1980s are now mostly history. Even where they survived, they had to yield to corporate efficiency efforts and business-wide integration programs. Still, it would be unfair to belittle them in retrospect as they have found new roles in corporate R&D and innovation n- works. In fact, the very successes of centralized R&D organizations of the 1970s and 1980s made possible the revolution of globalized innovation that we have been witnessing since the 1990s. The first two editions of Managing Global Innovation, published in 1999 and 2000, were testimonials of an increasingly internationalizing world of innovation and R&D. In this third edition of Managing Global Innovation, we have retained the basic structure of two conceptual parts (I and II) and three case study parts (III, IV, V). However, we have greatly revised all chapters, including the final Imp- cations chapter (part VI), and incorporated new chapters and cases that illuminate and describe the recent trends in the context of the beginnings of global innovation in the 1980s and 1990s.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing Global Innovation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 807
EAN 9783642435188
ISBN 9783642435188
Libristo kód 09119235
Súly 1234
Méretek 155 x 235 x 45
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása