Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Information Quality

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Information Quality Martin J. Eppler
Libristo kód: 01561619
The 2nd edition of this book shows how the quality of information can be improved in such knowledge-... Teljes leírás
? points 304 b
47 656 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Killer-Sudoku 5 - mittel bis hardcore. Bd.5 Stefan Heine / Puha kötésű
common.buy 4 018 Ft
Panic of 1819 Murray N Rothbard / Puha kötésű
common.buy 6 670 Ft
Leistungsermittlungshandbuch für Baumaschinen und Bauprozesse Gerhard Girmscheid / Kemény kötésű
common.buy 56 205 Ft
Advanced Machine Learning Technologies and Applications Aboul Ella Hassanien / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
Uprooting War Brian Martin / Puha kötésű
common.buy 6 509 Ft
Handbuch Der Verzierungskunst 1 Karin Ott / Puha kötésű
common.buy 24 747 Ft
Altere Dichter, Schlacht- Und Volkslieder Der Schweizer erschiedene Autoren / Puha kötésű
common.buy 9 759 Ft
Analysis of Controlled Dynamical Systems B. Bonnard / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft

The 2nd edition of this book shows how the quality of information can be improved in such knowledge-intensive processes as on-line communication, strategy, product development, or consulting. The text offers proven principles for applying information quality management to a variety of information products. Case studies show how information quality management can increase satisfaction of knowledge workers and information consumers. Includes much new material.What makes information useful? This seemingly simple and yet intriguing and complicated question is discussed in this book. It examines ways in which the quality of information can be improved in knowledge-intensive processes (such as on-line communication, strategy, product development, or consulting). The book proposes a conceptual framework to manage information quality for knowledge-based content, presenting four proven principles to apply the framework to a variety of information products. Five in-depth company case studies show how information quality can be managed systematically in order to increase the satisfaction of knowledge workers and information consumers. The book uses frequent diagrams and tables, as well as diagnostic questions and summary boxes to make its content actionable.

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása