Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Markenführung in kleinen und mittleren Unternehmen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Markenführung in kleinen und mittleren Unternehmen Stefanie Jehle
Libristo kód: 01865628
Kiadó AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, november 2010
Starke Marken sind für Unternehmen wertvoll wer kennt nicht Coca Cola oder BMW? Der gezielte Aufbau... Teljes leírás
? points 108 b
18 839 Ft -10 %
16 954 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Twisted Hate Ana Huang / Puha kötésű
common.buy 3 458 Ft
toplistás
Gideon the Ninth Tamsyn Muir / Puha kötésű
common.buy 6 368 Ft
toplistás
C++ Software Design / Puha kötésű
common.buy 25 446 Ft
Bystander Colin Westerbeck / Kemény kötésű
common.buy 18 917 Ft
Wild Unknown Pocket Animal Spirit Deck KRANS KIM / Kemény kötésű
common.buy 5 960 Ft
Bruno und ich / Puha kötésű
common.buy 3 745 Ft
This Savage Song / Puha kötésű
common.buy 5 205 Ft
hamarosan
Feminism: A Graphic Guide Cathia Jenainati / Puha kötésű
common.buy 4 923 Ft
Pies rasy buldog M / Játék
common.buy 1 289 Ft
Show That Never Ends David Weigel / Puha kötésű
common.buy 6 071 Ft
Be My Guest Olivia Roland / Kemény kötésű
common.buy 23 085 Ft
Mirror Of My Heart Farrokhzad Forugh / Puha kötésű
common.buy 30 364 Ft
MARTIN MARTINEZ ARTE MIGRACION Y LOCURA VICTOR M ESPINOSA / Könyv
common.buy 11 291 Ft
Radio Equon Michael Leibundgut / Puha kötésű
common.buy 7 440 Ft

Starke Marken sind für Unternehmen wertvoll wer kennt nicht Coca Cola oder BMW? Der gezielte Aufbau von Marken wird in der betriebswirtschaftlichen Literatur meist theoretisch oder im Zusammenhang mit Großunternehmen behandelt. Zur Anwendung der thematisierten Aspekte in der Praxis wird im Regelfall spezielles Know-how benötigt. Kleine und mittlere Unternehmen (KMU) verfügen jedoch meist nur über begrenzte Ressourcen. Die Autorin Dr. Stefanie Jehle gibt einführend einen Überblick über die wissenschaftlichen Grundlagen der Markenführung. Anschließend widmet sie sich markenbezogenen Aspekten, die KMU in ihre Überlegungen mit einem überschaubaren Ressourceneinsatz einbeziehen können. Dr. Stefanie Jehle stellt wissenschaftliche Erkenntnisse zur sinnvollen Gestaltung von Markennamen und Markenlogos vor und gibt praktische Handlungsempfehlungen für KMU. Das Buch richtet sich sowohl an KMU und Markenverantwortliche als auch an Studierende und Wissenschaftler.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Markenführung in kleinen und mittleren Unternehmen
Szerző Stefanie Jehle
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 134
EAN 9783863067564
Libristo kód 01865628
Súly 180
Méretek 147 x 210
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása