Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods Ashok Charan
Libristo kód: 09359184
The digital age has transformed the very nature of marketing. Armed with smartphones, tablets, PCs a... Teljes leírás
? points 220 b
34 658 Ft
Beszállítói készleten Küldés 19-25 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cranford Elizabeth Gaskell / Kemény kötésű
common.buy 11 683 Ft
Bear in a Muddy Tutu Cole Alpaugh / Puha kötésű
common.buy 6 071 Ft
Picture of Dorian Gray Oscar Wilde / Puha kötésű
common.buy 8 522 Ft
Finding the Illusion Simeon Hoe / Puha kötésű
common.buy 6 227 Ft
Mini Pleas, Prayers, Ponderings, and Praises Jo Hall Church / Puha kötésű
common.buy 6 871 Ft

The digital age has transformed the very nature of marketing. Armed with smartphones, tablets, PCs and smart TVs, consumers are increasingly hanging out on the internet. Cyberspace has changed the way they communicate, and the way they shop and buy. This fluid, de-centralized and multidirectional medium is changing the way brands engage with consumers. At the same time, technology and innovation, coupled with the explosion of business data, has fundamentally altered the manner we collect, process, analyse and disseminate market intelligence. The increased volume, variety and velocity of information enables marketers to respond with much greater speed, to changes in the marketplace. Market intelligence is timelier, less expensive, and more accurate and actionable. Anchored in this age of transformations, Marketing Analytics is a practitioner's guide to marketing management in the 21st century. The text devotes considerable attention to the way market analytic techniques and market research processes are being refined and re-engineered. Written by a marketing veteran, it is intended to guide marketers as they craft market strategies, and execute their day to day tasks.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Analytics: A Practitioner's Guide To Marketing Analytics And Research Methods
Szerző Ashok Charan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 720
EAN 9789814678575
ISBN 9814678570
Libristo kód 09359184
Súly 824
Méretek 117 x 228 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása