Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Communications

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Communications Chris Fill
Libristo kód: 21950274
Kiadó PEARSON Education Limited, július 2019
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemp... Teljes leírás
? points 219 b hamarosan hamarosan
34 441 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás kiárusítás
21 Lessons for the 21st Century Yuval Noah Harari / Puha kötésű
common.buy 4 360 Ft
toplistás
Neural Networks for Babies Chris Ferrie / Leporelló
common.buy 3 451 Ft
toplistás
The Dictionary of Body Language Joe Navarro / Puha kötésű
common.buy 4 219 Ft
toplistás
Classroom of the Elite (Light Novel) Vol. 7.5 Syougo Kinugasa / Puha kötésű
common.buy 4 676 Ft
toplistás
National Geographic Atlas of the World Eleventh Edition National Geographic / Kemény kötésű
common.buy 67 144 Ft
toplistás
Computer Vision Richard Szeliski / Kemény kötésű
common.buy 33 000 Ft
toplistás
Sailor Moon Eternal Edition 3 Naoko Takeuchi / Puha kötésű
common.buy 8 991 Ft
toplistás
Floret Farm's A Year in Flowers Erin Benzakein / Kemény kötésű
common.buy 10 372 Ft
toplistás
Complete Yachtmaster Tom Cunliffe / Kemény kötésű
common.buy 12 632 Ft
toplistás
Gentleman's Guide to Getting Lucky Mackenzi Lee / Kemény kötésű
common.buy 4 380 Ft
toplistás
Essential Drucker Peter Ferdinand Drucker / Puha kötésű
common.buy 6 384 Ft
toplistás
Little Weirds / Puha kötésű
common.buy 4 219 Ft
toplistás hamarosan
Marketing Strategy and Competitive Positioning Graham Hooley / Puha kötésű
common.buy 38 098 Ft
Kaizen Sarah Harvey / Kemény kötésű
common.buy 6 982 Ft

The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields. The 8th Edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered. Each chapter has been extensively revised, with new examples, the latest theoretical insights, and suggested reading materials. Each of the 22 chapters also has a new case study, drawn from brands and agencies from around the world.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása