Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing-Controlling

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing-Controlling Franziska Seidl
Libristo kód: 06813661
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Marketing und Controlling gelten als Säulen moderner Unternehmensführung. Einer steigenden Außen- bz... Teljes leírás
? points 124 b
20 461 Ft -4 %
19 443 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Soziales Geschlecht Angnes Dietzen / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
Die EU-Zuckermarktreform Sandra Langjahr / Puha kötésű
common.buy 19 443 Ft
Developing Countries and Global Trade Negotiations Larry Crump / Kemény kötésű
common.buy 91 982 Ft
"Coaching als padagogische Methode und Didaktikform Maria Pflügl / Puha kötésű
common.buy 21 578 Ft
South-Eastern Railway England South Eastern Railway Company / Puha kötésű
common.buy 5 364 Ft
Les Fermentations Alcoolique Et Lactique Jean Justin Essia Ngang / Puha kötésű
common.buy 25 656 Ft
Houghton Library Chronicle 1942-1992 Hugh Amory / Puha kötésű
common.buy 10 608 Ft
Internet and Society O'Reilly & Associates / Puha kötésű
common.buy 13 119 Ft
Nueva tecnica para medir la pobreza Jaime Tinto Arandes / Puha kötésű
common.buy 34 426 Ft

Marketing und Controlling gelten als Säulen moderner Unternehmensführung. Einer steigenden Außen- bzw. Marktorientierung des Controlling - Führung des Unternehmens vom Ergebnis her - steht im Marketing - Führung des Unternehmens vom Markt her - der Anspruch einer erfolgsbezogenen Effizienz- und Effektivitätsausrichtung gegenüber. Somit können Marketing und Controlling in einem Prozess der wechselseitigen Durchdringung gesehen werden. Bei der Schnittstellenfunktion des Marketing-Controlling - im Sinne einer kombinierten Markt- und Ergebnisorientierung - handelt es sich um ein aktuelles Forschungsgebiet, das sich in den letzten Jahren sehr dynamisch entwickelt hat. Auf Basis einer Analyse bzw. eines Vergleichs ausgewählter Konzeptionen gibt dieses Buch einen umfassenden Überblick über den aktuellen Stand des Marketing-Controlling in der Wissenschaft. Dabei werden neben Zielen und Aufgaben auch Verfahren und Instrumente (strategisch/operativ) des Marketing-Controlling thematisiert. Darüber hinaus finden die Aspekte der Marketinginformationsversorgung, Marketingplanung und -kontrolle sowie die organisatorische Integration des Marketing-Controlling besondere Berücksichtigung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing-Controlling
Szerző Franziska Seidl
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 100
EAN 9783639040555
Libristo kód 06813661
Súly 165
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása