Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Knowledge Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing Knowledge Management Gabriele Troilo
Libristo kód: 05097529
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, november 2006
Gabriele Troilo explores the entire marketing knowledge management process from a unique perspective... Teljes leírás
? points 295 b
51 499 Ft -9 %
46 350 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Proceedings of COMPSTAT'2010 Yves Lechevallier / Puha kötésű
common.buy 73 292 Ft

Gabriele Troilo explores the entire marketing knowledge management process from a unique perspective. He emphasises the fact that in today's markets, competitive advantage is achieved by companies which are knowledge-based and market oriented. The role of marketing in a knowledge-based company is also underlined: its purpose is to generate marketing knowledge, share it with other departments, and promote its use. As a consequence, the author argues, the marketing department is no longer simply responsible for functional activities, but rather must become a diffuser of knowledge dispersed within the organization. "Marketing Knowledge Management" describes the individual phases of the process in detail, exploring marketing knowledge emersion, marketing knowledge generation and marketing knowledge sharing and use. The tools required to effectively implement any single phase are also discussed. Emphasising that marketing should broaden its scope to encompass effective marketing knowledge management, this book will be invaluable to: students, researchers and academics with an interest in knowledge management and all areas of marketing (including organizational aspects, marketing in an information age and marketing information systems). Practising marketeers will also find that this book essential provides reading material.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Knowledge Management
Szerző Gabriele Troilo
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 224
EAN 9781845429072
Libristo kód 05097529
Súly 540
Méretek 156 x 234 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása