Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Research McDaniel
Libristo kód: 22071617
Kiadó John Wiley & Sons Inc, május 2019
In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experi... Teljes leírás
? points 184 b
28 871 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Bear and The Nightingale Katherine Arden / Puha kötésű
common.buy 4 219 Ft
kiárusítás
NUEVO TESTAMENTO / Kemény kötésű
common.buy 3 074 Ft
Chemistry for the IB Diploma Study and Revision Guide Christopher Talbot / Puha kötésű
common.buy 17 464 Ft
Marketing Research Dan Nunan / Puha kötésű
common.buy 44 828 Ft
Inu Yasha New Edition 08. Bd.8 Rumiko Takahashi / Puha kötésű
common.buy 6 103 Ft
Jugendsprache Jeannette Nedoma / Puha kötésű
common.buy 15 470 Ft
Action Philosophers Ryan Dunlavey / Puha kötésű
common.buy 15 661 Ft
Fall of Heaven: Whymper's Tragic Matterhorn Climb Reinhold Messner / Puha kötésű
common.buy 8 443 Ft
What Part Of No? Jenny Sullivan / Puha kötésű
common.buy 4 330 Ft
Content Marketing - Créer des contenus qui font vendre Stéphane Truphème / Puha kötésű
common.buy 13 356 Ft
Marketing Research, Thirteenth Edition Robert P. Leone / Puha kötésű
common.buy 69 073 Ft

In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors' practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business.Marketing Research, 11th Edition features new trends, features and cases throughought, with updated chapters featuring new examples of companies and research firms, from Ilycaffe, the famous Italian coffee brand, Twitter, ESPN, Ford and General Motors. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of theory and practice.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Research
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 584
EAN 9781119586494
ISBN 1119586496
Libristo kód 22071617
Súly 1230
Méretek 253 x 205 x 34
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása