Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Research, Twelfth Edition

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Research, Twelfth Edition Carl McDaniel
Libristo kód: 36537145
Kiadó John Wiley & Sons Inc, március 2021
Marketing Research: Using Analytics to Develop Market Insights teaches students how to use market re... Teljes leírás
? points 440 b
69 073 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Publication Manual of the American Psychological Association American Psychological Association / Puha kötésű
common.buy 15 284 Ft
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 31 774 Ft
kiárusítás
Market Research in Practice / Puha kötésű
common.buy 14 139 Ft
Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition Naresh K. Malhotra / Puha kötésű
common.buy 37 816 Ft
Understanding Digital Marketing / Puha kötésű
common.buy 11 673 Ft
Marketing Research Dan Nunan / Puha kötésű
common.buy 44 828 Ft
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Puha kötésű
common.buy 33 220 Ft
Market Research Erik Mooi / Kemény kötésű
common.buy 58 545 Ft
International Marketing Strategy Giovanna Pegan / Kemény kötésű
common.buy 34 833 Ft
Marketing Research Essentials McDaniel Spirálozott
common.buy 49 725 Ft

Marketing Research: Using Analytics to Develop Market Insights teaches students how to use market research to inform critical business decisions. Offering a practitioner's perspective, thisfully-updated edition covers both marketing research theory and practice to provide students with a comprehensive understanding of the subject. A unique applications-based approach--grounded in the authors' 50 years' combined experience in the marketing research industry--features real data, real people, and real research to prepare students for designing, conducting, analyzing, and integrating marketing research in their future business careers.Already a standard text in marketing research courses, the twelfth edition contains thoroughly revised content that reflects the latest trends, practices, and research in the field. Numerous examples of companies and research firms, such as Twitter, ESPN, Ford, and General Motors, are featured throughout the text to illustrate how marketing research is gathered and used in the real world. Detailed yet accessible chapters examine topics including marketing intelligence, problem definition and exploratory research, big data and data analytics, online and social media marketing research, questionnaire design, statistical testing, and managing marketing research studies and teams.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Research, Twelfth Edition
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 432
EAN 9781119716310
ISBN 1119716314
Libristo kód 36537145
Súly 774
Méretek 254 x 203 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása