Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing y Responsabilidad Social

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing y Responsabilidad Social Araque Rafael Angel
Libristo kód: 02275972
Kiadó Eae Editorial Academia Espanola, december 2012
Sea cual fuere la posición ideológica que se asuma, la asunción de lo que ha venido a llamarse Respo... Teljes leírás
? points 138 b
21 578 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Avalon Bay Ronald Von Freymann / Puha kötésű
common.buy 8 930 Ft
Make-to-Order Assembly Management Rainer Kolisch / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft
Lung Cancer, An Issue of Surgical Oncology Clinics Mark Krasna / Kemény kötésű
common.buy 37 912 Ft
Learn Hindi Through Oriya Tanvir Khan / Puha kötésű
common.buy 17 243 Ft
Wassernot im Emmental am 13. August 1837 Jeremias Gotthelf / Puha kötésű
common.buy 4 676 Ft
Managing and Modelling Complex Projects T. M. Williams / Puha kötésű
common.buy 73 292 Ft

Sea cual fuere la posición ideológica que se asuma, la asunción de lo que ha venido a llamarse Responsabilidad Social de la Empresa pasa por su integración en la gestión empresarial. Pero esta integración en la gestión en general, y en marketing en particular, está lejos de resultar evidente, porque ello puede realizarse con planteamientos y consecuencias diferentes. En este libro nos proponemos ofrecer una justificación de la relevancia de la función de marketing en un contexto de creciente preocupación por los efectos de las actividades empresariales sobre el bienestar social, así como aportar algunas reflexiones sobre cómo debería reenfocarse dicha función en el caso en que busque darse una mejor respuesta por parte de las organizaciones a las demandas de la sociedad. En definitiva, pretendemos aportar nuestra propia visión de lo que constituiría una gestión socialmente responsable de marketing, sin duda, a partir de una determinada forma de concebir lo que se ha venido a llamar "responsabilidad social".

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing y Responsabilidad Social
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 156
EAN 9783845489599
ISBN 3845489596
Libristo kód 02275972
Súly 236
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása