Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers Mohammed Azmathullah
Libristo kód: 02987751
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, április 2016
Satisfying customers is a challenge for any service company and loyalty begins to question companies... Teljes leírás
? points 95 b
16 586 Ft -9 %
14 968 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Inkontinence stolice a obstipace pohledem chirurga Petr Anděl / Puha kötésű
common.buy 5 319 Ft
hamarosan
Big New Yorker Book of Cats Anthony Lane / Kemény kötésű
common.buy 12 190 Ft
Idea Stormers Bryan W Mattimore / Kemény kötésű
common.buy 8 659 Ft
Home Sweet Home Roger Priddy / Leporelló
common.buy 2 622 Ft
Every Act of Mankind Rachel Lu / Puha kötésű
common.buy 5 445 Ft
Multimedia Semantics - The Role of Metadata Michael Granitzer / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft
Kochen mit Mister Glücklich und seinen Freunden Roger Hargreaves / Kemény kötésű
common.buy 4 330 Ft
Das Allerwichtigste, Deutsch-Russisch. Samoe Vazioe, m. Audio-CD Antonella Abbatiello / Kemény kötésű
common.buy 7 469 Ft

Satisfying customers is a challenge for any service company and loyalty begins to question companies whether their customers' perception are meeting their standards of services. Stiff competition in this modern era of technology has led to rising value added services to upscale cellular subscribers and setting up USPs every year. So how does studying consumers' perception affect the company and its loyalty? Will it be the breakthrough to deliver customer delights? His maiden research conducted in 2015 with 250+ hours of work, Mohammed Azmathullah discusses major insights as to how customers perceive services provided by cellular companies and what level of satisfaction makes them loyal. As once stated by Philip Kotler "The best advertising is done by satisfied customers"

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 60
EAN 9783659667800
Libristo kód 02987751
Súly 107
Méretek 150 x 220 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása