Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Media Relations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Media Relations Richard Stanton
Libristo kód: 01208859
Kiadó OUP Australia & New Zealand, november 2006
Your essential guide to media relations in Australia and New ZealandThe text explains how to compose... Teljes leírás
? points 200 b
31 397 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Penguin Spanish Phrasebook Jill Norman / Puha kötésű
common.buy 3 717 Ft
Magician Raymond E. Feist / Puha kötésű
common.buy 4 219 Ft
Příběh orwellovských let Vladimír Liberda / Könyv
common.buy 392 Ft
Tajemství andělů a démonů Dan Burstein / Kemény kötésű
common.buy 4 234 Ft
Boy Who Fell into a Book Alan Ayckbourn / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Stoned Crows and Other Australian Icons Julie Chevalier / Puha kötésű
common.buy 4 988 Ft
hamarosan
Studying Behavior in Natural Settings Richard M. Brandt / Puha kötésű
common.buy 19 282 Ft

Your essential guide to media relations in Australia and New ZealandThe text explains how to compose and deliver messages to the media, and how the media receives the messages and deals with them prior to dissemination. It takes a comprehensive look at the different types of media in Australia and examines how to prepare material for specific outlets.Grounded in theory The text combines practical hands-on strategies with a clear analysis of the theories of media relations. Real stakeholder case studies are used as the basis of theoretical argument, which demonstrates how to integrate theory and practice successfully.Practical strategies and adviceCase studies in each chapter demonstrate how media relations work in practice Hands-on advice on how to prepare media material for a diverse range of clients, including corporate, political and governmental, community, not-for-profit and interest groups Local relevance and examples-written specifically for Australian and New Zealand students Shows the step-by-step process of successful message creation and delivery-from designing campaigns, tactics, timelines and budgets, to developing media relationships and writing client prose Identify and manage risk, uncertainty and crisis Measure the success of the message delivery and the media campaign.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása