Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Modelo Itil de Gestion de Servicios En Sistemas de Informacion

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Modelo Itil de Gestion de Servicios En Sistemas de Informacion Yurley Constanza Medina Cardenas
Libristo kód: 07007866
Kiadó Eae Editorial Academia Espanola, július 2012
La intensión del presente libro es proponer, un modelo de gestión teórico basado en las disciplinas... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Billy, Alfred, and General Motors William Pelfrey / Puha kötésű
common.buy 7 203 Ft
Fatherhood by George George Foreman / Kemény kötésű
common.buy 4 656 Ft
Allgemeine Sinnesphysiologie Johannes A. von Kries / Puha kötésű
common.buy 23 382 Ft
Life and Public Services of J. Glancy Jones, Volume I Charles Henry Jones / Kemény kötésű
common.buy 16 778 Ft
CAD Based Programming for Sensory Robots Bahram Ravani / Puha kötésű
common.buy 47 761 Ft
Basic Bible Psalms D.G. Mobberley / Puha kötésű
common.buy 5 124 Ft
Plasma Spray Coatings to Combat Materials Degradation Buta Singh Sidhu / Puha kötésű
common.buy 29 453 Ft
Dimension Theory for Ordinary Differential Equations Volker Reitmann / Puha kötésű
common.buy 69 159 Ft
Public Policy Process in the Revolutionary Context Hamid Bohloli / Puha kötésű
common.buy 34 502 Ft
Gestion de Calidad En Laboratorio Clinico Yoel Rivero Mar N / Puha kötésű
common.buy 25 914 Ft
Randum Evil Aleta Custer / Puha kötésű
common.buy 5 145 Ft

La intensión del presente libro es proponer, un modelo de gestión teórico basado en las disciplinas que la metodología ITIL (Information Technology Infraestructure Library Biblioteca de Infraestructura de Tecnologías de Información) plantea a través del ciclo de vida del servicio. Mediante la lógica, la modelación y la observación se busca un planteamiento de procesos, roles y flujos de información que brinden la calidad esperada de los servicios informáticos. Se identifican áreas, grupos interdisciplinares y herramientas que satisfacen el problema de la compleja relación entre el negocio y la tecnología. El estudio de experiencias, casos de éxito y situaciones de complejidad organizacional analizadas desde la perspectiva del usuario experto, del operador del servicio y de los investigadores, permitieron identificar las debilidades y fortalezas de la gestión, así como a establecer un patrón estructural de los aspectos más relevantes y vitales para la estructura del modelo.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Modelo Itil de Gestion de Servicios En Sistemas de Informacion
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 124
EAN 9783659028991
ISBN 3659028991
Libristo kód 07007866
Súly 191
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása