Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Multinational Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Multinational Management RIEN SEGERS
Libristo kód: 19308545
Kiadó Springer International Publishing AG, március 2018
This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational lan... Teljes leírás
? points 154 b
24 218 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Knitting Design Graph Paper Book 4: 5 Ratio 120 Pages Premium Knitting Journals / Puha kötésű
common.buy 3 710 Ft
Autodesk InfraWorks 360 2017.3 Fundamentals: Autodesk Authorized Publisher Ascent - Center for Technical Knowledge / Puha kötésű
common.buy 30 807 Ft
Literary Copyright CHARLES DUDL WARNER / Puha kötésű
common.buy 6 967 Ft
Number Theory Matti Jutila / Kemény kötésű
common.buy 121 748 Ft
Not for Parents London collegium / Puha kötésű
common.buy 8 537 Ft
The Maids of Paradise Robert W Chambers / Puha kötésű
common.buy 3 413 Ft
Other Days Michael J Stanley / Puha kötésű
common.buy 5 598 Ft
Study Guide for E. Annie Proulx's the Half-Skinned Steer Cengage Learning Gale / Puha kötésű
common.buy 4 953 Ft

This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational landscape is charted and how the importance of Asian market leaders is deeply embedded in it. It offers international management students and researchers an extensive guide to the business history, strategy development, and foreign market entry modes used by emerging Asian multinationals. The cases focus on well-known companies such as Lenovo, Alibaba, Infosys, Huawei, Panasonic, and Rakuten. These companies, all of which generate huge revenues in their own countries (e.g. in China, India, South Korea, Taiwan, Vietnam), are now becoming increasingly sophisticated and striving to become global brands, while also enjoying the active support of their governments in terms of their international business. Readers will learn about the current multinational landscape in Asia, the management challenges, and the future implications for traditional western companies seeking to retain their market share. Chapters on corporate entrepreneurship, human resource management and intercultural competence, and current branding trends in Asia will provide a cutting-edge update on international business strategy for students and practitioners alike.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Multinational Management
Szerző RIEN SEGERS
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 363
EAN 9783319794433
ISBN 9783319794433
Libristo kód 19308545
Súly 581
Méretek 155 x 235 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása