Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a telefonos ügyfélszolgálat technikai okok miatt nem elérhető. Legyenek szívesek e-mailben keresni bennünket az info@libristo.hu címen. Megértésüket köszönjük.

Muslims and the New Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Muslims and the New Media Goran Larsson
Libristo kód: 04782756
Kiadó Taylor & Francis Ltd, szeptember 2011
Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the... Teljes leírás
? points 531 b
83 800 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Other Side of the Night Daniel Butler / Kemény kötésű
common.buy 14 368 Ft
Sozialrecht und Recht der sozialen Sicherheit. Felix Schmid / Puha kötésű
common.buy 39 388 Ft
Long Presidency Julius W. Friend / Puha kötésű
common.buy 29 079 Ft
Lost to the Collective Kenneth M. Pinnow / Kemény kötésű
common.buy 31 656 Ft
Social Postmodernism Linda NicholsonSteven Seidman / Puha kötésű
common.buy 20 285 Ft
De vetula libri tres Carl von Reifitz / Puha kötésű
common.buy 11 760 Ft
Little Book of House Blessings Peter Watkins / Kemény kötésű
common.buy 5 018 Ft

Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the media, but there are few historical studies that have outlined how Muslim 'ulama' have discussed and debated the introduction and impact of these new media. "Muslims and the New Medias" explores how the introduction of the latest information and communication technologies are mirroring changes and developments within society, as well as the Middle East's relationship to the West. Examining how reformist and conservative Muslim 'ulama' have discussed the printing press, photography, the broadcasting media (radio and television), the cinema, the telephone and the Internet, case studies provide a contextual background to the historical, social and cultural situations that have influenced theological discussions; focusing on how the 'ulama' have debated the 'usefulness' or 'dangers' of the information and communication media. By including both historical and contemporary examples, this book exposes historical trajectories as well as different (and often contested) positions in the Islamic debate about the new media.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Muslims and the New Media
Szerző Goran Larsson
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 234
EAN 9781409427506
ISBN 1409427501
Libristo kód 04782756
Súly 594
Méretek 242 x 169 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása