Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

News for a Mobile-First Consumer

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv News for a Mobile-First Consumer Paula M. Poindexter
Libristo kód: 14113134
Kiadó Peter Lang Publishing Inc, szeptember 2016
The rapid adoption of mobile devices has created a new type of consumer, one who chooses smartphones... Teljes leírás
? points 352 b
55 215 Ft
Beszállítói készleten Küldés 13-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Stiff Competition Annelise Ryan / Digital
common.buy 4 721 Ft
Aplicaciones de negocio con Microsoft Silverlight 5 Rodrigo Díaz Concha / Puha kötésű
common.buy 16 304 Ft
Where is our energy drain? Tangtattmee Barnett / Puha kötésű
common.buy 5 224 Ft

The rapid adoption of mobile devices has created a new type of consumer, one who chooses smartphones and tablets over laptops and desktops, TV and radio, print newspapers, magazines, books, and landline phones. This new mobile consumer has not just forced businesses, institutions, governments, and organizations to innovate with mobile solutions; this new mobile consumer has upended the news media landscape, challenging news organizations and journalists to produce news for consumers who have little resemblance to yesterday's newspaper readers, TV news viewers, and online news consumers. Based on two national surveys, News for a Mobile-First Consumer introduces a mobile consumer taxonomy comprised of three types of mobile consumers: mobile-first, mobile specialists, and mobile laggards. The demographics of these mobile consumers as well as their relationship to news and social media are explored in depth. Social media as a competitor to and platform for mobile news are also examined, and special attention is devoted to news apps from the perspective of consumers. News for a Mobile-First Consumer also provides insight about millennials, racial and ethnic minorities, and women, who are at the forefront of the mobile revolution but less engaged with news. To improve mobile journalism and increase news engagement, "Essentials of Mobile Journalism" are proposed. As the first book to explore news and consumers in the mobile sphere, this book is required reading for scholars and professionals as well as undergraduate and graduate students enrolled in journalism, communication, strategic communications, advertising, media and society, marketing, and technology courses.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés News for a Mobile-First Consumer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 272
EAN 9781433128417
ISBN 1433128411
Libristo kód 14113134
Súly 520
Méretek 150 x 225 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása