Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nonprofit-Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Nonprofit-Marketing Catherine Burgy
Libristo kód: 06811858
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Die soziale, politische und wirtschaftliche Bedeutung von Nonprofit-Organisationen und speziell des... Teljes leírás
? points 149 b
24 611 Ft -4 %
23 382 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Yoga, 1 DVD Diarra Diop / DVD
common.buy 6 796 Ft
Growing and Using Stevia Karen Lucke / Puha kötésű
common.buy 5 457 Ft
For the Inward Journey Howard Thurman / Puha kötésű
common.buy 10 113 Ft
Windows of Opportunity Sarah Kennell / Puha kötésű
common.buy 25 914 Ft
JA zu mir Dennis Danner / Puha kötésű
common.buy 7 500 Ft
Pilzgeschichten Hans Kothe / Puha kötésű
common.buy 19 199 Ft
Die große Liebe in einer fremden Welt Franziska Reiniger / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft
Waiter and the Fisherman Miguel A. Bernad / Puha kötésű
common.buy 14 719 Ft
Ripples in the Wind Sullivan / Puha kötésű
common.buy 4 827 Ft
hamarosan
Letters from Tehran Reader Bullard / Kemény kötésű
common.buy 82 011 Ft
Perspectivas Ideologicas En Conflicto Paulo Roberto Figueira Leal / Puha kötésű
common.buy 13 038 Ft
Figures de damnation, figures de redemption Bénédicte Finaz Carré / Puha kötésű
common.buy 32 362 Ft
Hongos Lopez Ramirez Miguel Armando / Puha kötésű
common.buy 17 331 Ft

Die soziale, politische und wirtschaftliche Bedeutung von Nonprofit-Organisationen und speziell des Stiftungswesens in Deutschland spiegelt sich bis heute nur ansatzweise in der betriebswirtschaftlichen Forschung wider. Der Aufbau einer langfristigen Beziehung zu den Spendern ist ein wichtiger Erfolgsfaktor in der Finanzierungspolitik von Nonprofit-Organisationen. Ziel dieser Arbeit ist es, die Zufriedenheit von Spendern und Förderen von Nonprofit-Organisationen zu konzeptualisieren und zu operationalisieren. Als wissenschaftlicher Bezugsrahmen dient das Konzept der Kundenzufriedenheit, das aus dem kommerziellen Marketing auf Nonprofit-Organisationen übertragen wird. Der derzeitige Stand der Wissenschaft und Praxis wird dargelegt. Aufbauend auf Experteninterviews wird ein Fragebogen zur Messung der Spenderzufriedenheit entwickelt und mittels Online-Umfrage empirisch validiert. Aus den in der Datenanalyse identifizierten Zusammenhängen können Rückschlüsse auf die Anforderungen für die Beziehung zwischen Spendern und Organisationen getroffen werden. Das Buch richtet sich an Studierende, Mitarbeiter und Entscheidungsträger im Fundraising von Nonprofit-Organisationen und Stiftungen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Nonprofit-Marketing
Szerző Catherine Burgy
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 124
EAN 9783639019544
Libristo kód 06811858
Súly 182
Méretek 150 x 7 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása