Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship Jing Zhou
Libristo kód: 09231747
Kiadó Oxford University Press Inc, május 2015
Research-based investigations of creativity, innovation, and entrepreneurship have the potential to... Teljes leírás
? points 815 b
127 474 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Leadership and the One Minute Manager Updated Ed Ken Blanchard / Kemény kötésű
common.buy 3 741 Ft
Lichen Biology / Kemény kötésű
common.buy 35 120 Ft
Christmas Carols for Ocarina Hal Leonard Publishing Corporation / Kotta
common.buy 3 706 Ft
Taking Lives JOSEPH LEWIS / Puha kötésű
common.buy 7 682 Ft
Mefiez-vous des contrefacons Agnes Boucher / Puha kötésű
common.buy 9 575 Ft
Process Philosophical Deliberations Nicholas Rescher / Kemény kötésű
common.buy 67 365 Ft
Fairfield Sabine Goerke Schrode / Kemény kötésű
common.buy 10 421 Ft
Ecosystems of California Harold Mooney / Kemény kötésű
common.buy 63 469 Ft
New Vaccine Technologies Ronald W. Ellis / Kemény kötésű
common.buy 103 081 Ft
Toolkit for Department Chairs Jeffrey L. Buller / Puha kötésű
common.buy 17 708 Ft
Up Island Woman Hope Bailiff / Puha kötésű
common.buy 5 724 Ft
Magic of Broths Nick Sandler / Puha kötésű
common.buy 7 261 Ft

Research-based investigations of creativity, innovation, and entrepreneurship have the potential to inform each other and enrich our knowledge of each of these areas, particularly with regard to cognitive processes and effective behaviors. Yet, while these research streams have increasingly received a great deal of attention, they have developed largely independently of one another. The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship addresses the critical need to integrate these three interrelated literatures. The handbook features contributions from the leading scholars in these research areas. As a group, the chapters examine the intersections of these topics to synthesize contemporary research and provide direction and stimulation for further interdisciplinary investigations of organizational creativity, innovation, and entrepreneurship.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship
Szerző Jing Zhou
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 560
EAN 9780199927678
ISBN 0199927677
Libristo kód 09231747
Súly 1136
Méretek 188 x 262 x 34
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása