Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Party Brands in Crisis

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Party Brands in Crisis Noam Lupu
Libristo kód: 09511040
Kiadó Cambridge University Press, január 2016
Why have so many established political parties across Latin America collapsed in recent years? Party... Teljes leírás
? points 335 b
52 699 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Life Cycle Assessment Student Handbook Mary Ann Curran / Kemény kötésű
common.buy 48 153 Ft
Python Programming in A Day Sam Key / Kemény kötésű
common.buy 13 979 Ft
Plutocrat Rory Harden / Kemény kötésű
common.buy 13 727 Ft
SeelenEngel Marion Jana Goeritz / Puha kötésű
common.buy 8 698 Ft
British Electricity Experiment John Surrey / Puha kötésű
common.buy 17 643 Ft
Schuhindustrie Markus Hofstetter / Puha kötésű
common.buy 3 962 Ft
Arts of the Medieval Cathedrals Kathleen Nolan / Kemény kötésű
common.buy 77 747 Ft
Musik in der Frauenkirche, 1 Audio-CD Ludwig Güttler / Audio CD
common.buy 9 735 Ft
Wirklichkeit und Wirklichkeiten Wilhelm Weischedel / Kemény kötésű
common.buy 69 003 Ft
Political Theology of Schelling Das / Kemény kötésű
common.buy 44 489 Ft
Remnants of a Present Life E J / Puha kötésű
common.buy 8 114 Ft

Why have so many established political parties across Latin America collapsed in recent years? Party Brands in Crisis offers an explanation that highlights the effect of elite actions on voter behavior. During the 1980s and 1990s, political elites across the region implemented policies inconsistent with the traditional positions of their party, provoked internal party conflicts, and formed strange-bedfellow alliances with traditional rivals. These actions diluted party brands and eroded voter attachment. Without the assured support of a partisan base, parties became more susceptible to short-term retrospective voting, and voters without party attachments deserted incumbent parties when they performed poorly. Party Brands in Crisis offers the first general explanation of party breakdown in Latin America; it reinforces the interaction between elite behavior and mass attitudes.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Party Brands in Crisis
Szerző Noam Lupu
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 264
EAN 9781107073609
ISBN 110707360X
Libristo kód 09511040
Súly 548
Méretek 160 x 238 x 28
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása