Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Pharma-Trends und Innovatives Pharma-Marketingmanagement

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Pharma-Trends und Innovatives Pharma-Marketingmanagement Marcel Crisand
Libristo kód: 06800538
Kiadó Gabler, június 1996
Radikale Veränderungen innerhalb der Pharma-Industrie zwingen Pharma-Unternehmen, sich auf neue Hera... Teljes leírás
? points 168 b
26 299 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Judaism on the Social Question Henry Berkowitz / Puha kötésű
common.buy 6 494 Ft
Ergonomics Mw Vol 3:Psych Mech Neville P. Moray / Kemény kötésű
common.buy 267 050 Ft
Handbook for Restoring Tidal Wetlands / Kemény kötésű
common.buy 100 676 Ft
Sexual Bullying Neil Duncan / Puha kötésű
common.buy 28 042 Ft
Das Verfahren der Funktionswiederholung Caspar Isenkrahe / Puha kötésű
common.buy 11 688 Ft

Radikale Veränderungen innerhalb der Pharma-Industrie zwingen Pharma-Unternehmen, sich auf neue Herausforderungen einzustellen, um das wirtschaftliche Überleben zu sichern. Von besonderer Bedeutung ist hierbei nicht nur die Berücksichtigung neuer Zielgruppen der forschenden Pharma-Industrie (wie Patienten, Apotheker oder Krankenkassen), sondern vor allem auch die adäquate Zusammenarbeit mit den wichtigsten bisherigen Inte raktionspartnern, den Ärzten. Marcel Crisand zeigt auf der Basis einer breit angelegten empirischen Untersuchung mögliche Entwicklungen szenarioartig auf und erarbeitet strategische Optionen und Handlungsspielräume für das Marketing- und Vertriebsmanagement forschender Pharma-Unternehmen.§Verzeichnis: Strategische Optionen und Handlungsspielräume für das Marketing- und Vertriebsmanagement forschender Pharma-Unternehmen. Unter Berücksichtigung neuer Zielgruppen (Patienten, Apotheker, Krankenkassen) und bisheriger Interaktionspartner (Ärzte).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Pharma-Trends und Innovatives Pharma-Marketingmanagement
Szerző Marcel Crisand
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 298
EAN 9783409132848
ISBN 3409132848
Libristo kód 06800538
Kiadó Gabler
Súly 391
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása