Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications Teresa Pavelka
Libristo kód: 13791748
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2016
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 128 b
20 601 Ft -1 %
20 191 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
What to Eat and How to Eat it Ren?e Elliott / Kemény kötésű
common.buy 8 824 Ft
Youtube Channel Virginia Loh-Hagan / Kemény kötésű
common.buy 12 756 Ft
Sin rumbo por el mundo, Catalina y el oso Christiane Pieper / Puha kötésű
common.buy 5 502 Ft
Boleta de núvol ALEX DE MARCOS MUNDOPIRUUU / Puha kötésű
common.buy 6 871 Ft
Soccer Legends Jorge Arevalo / Puha kötésű
common.buy 4 641 Ft
Neurología infantil / Puha kötésű
common.buy 12 282 Ft
Raskolnikow Roman FYODOR DOSTOYEVSKY / Puha kötésű
common.buy 13 385 Ft
Six Degrees of Wayne Kimmel Wayne Kimmel / Puha kötésű
common.buy 6 937 Ft
Detektiv Conan Special Black Edition. Pt.2 Gosho Aoyama / Puha kötésű
common.buy 2 658 Ft

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen School of Management), language: English, abstract: Brand hate can entail a series of consumer behaviors that may result in brand equity loss. The following thesis explores the phenomenon of brand hate through the conduction of in-depth interviews among 20 consumers from a variety of backgrounds. Drawing on theory from social psychology and Sternberg's (2003) duplex theory of hate, the author presents results with regard to the nature of brand hate, the consequences it entails, its development over time, as well as managerial implications to tackle this phenomenon. An important finding is that a significant proportion of consumers is more inclined to feel dislike rather than hate towards brands and that consumers' disposition to engage in online WOM and activism is particularly low.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications
Szerző Teresa Pavelka
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 66
EAN 9783668263161
ISBN 3668263167
Libristo kód 13791748
Súly 95
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása