Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Political Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Political Marketing Robert P Ormrod
Libristo kód: 01294118
Kiadó SAGE Publications Ltd, május 2013
Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understand... Teljes leírás
? points 123 b
21 560 Ft -9 %
19 405 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Mansions of Madness Chaosium RPG Team / Puha kötésű
common.buy 8 855 Ft
Provence Lars Boesgaarc / Kemény kötésű
common.buy 18 036 Ft
Functions of One Complex Variable I John B. Conway / Kemény kötésű
common.buy 24 062 Ft
Power Generation from Solid Fuels Hartmut Spliethoff / Kemény kötésű
common.buy 94 857 Ft
Rhinoviruses David A. Jans / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Alzheimer'S Disease Mary T Newport / Puha kötésű
common.buy 12 595 Ft
Nature and the English Diaspora Thomas Dunlap / Puha kötésű
common.buy 20 175 Ft
Respect: How Do We Get There? Eva Marsal / Puha kötésű
common.buy 10 113 Ft
Effect of Yoga on Diabetic Vinod Kapile / Puha kötésű
common.buy 34 945 Ft
Shipping Company Losses of the Second World War Ian M Malcolm / Puha kötésű
common.buy 9 640 Ft

Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understanding of how political parties use marketing to attain their aims. Unlike other textbooks, this text explicitly focuses on the theoretical underpinnings and cutting edge concepts used by political parties, allowing students to gain key insights into how they win elections and remain in power. With an engaging and thought provoking topic selection, these field-leading authors have ensured that this often complex and theoretically advanced topic is clearly accessible for a student audience and novice researchers. Key features of each chapter include: short chapter introduction and learning summaries; discussion questions to share in the classroom; annotated suggestions for further reading; and lists of key terms to consider. This text is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students on political marketing courses. Dr Robert P. Ormrod, University of Aarhus, Denmark Dr Stephan C. Henneberg, University of Manchester Professor Nicholas J. O'Shaughnessy, Queen Mary, University of London.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Political Marketing
Szerző Robert P Ormrod
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 224
EAN 9780857025814
ISBN 0857025813
Libristo kód 01294118
Súly 398
Méretek 169 x 242 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása