Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Practical Guide to Comparative Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Practical Guide to Comparative Advertising Rebecca N. Bleibaum
Libristo kód: 16743905
Kiadó Elsevier Books, november 2018
Practical Guide to Comparative Advertising: Dare to Compare is an authoritative, engaging handbook o... Teljes leírás
? points 306 b
48 033 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Orthodox Saints of the British Isles Dr John (Ellsworth) Hutchison-Hall / Puha kötésű
common.buy 6 936 Ft
Life and Times of John Jay WILLIAM WHITELOCK / Puha kötésű
common.buy 14 717 Ft
American Cyclops James Fairfax McLaughlin / Puha kötésű
common.buy 7 172 Ft
ASK Addiction Survival Kit: Walking Back To Yourself David Chaloner / Puha kötésű
common.buy 3 576 Ft
Violinkonzerte De Vito/Beecham/Van Kempen / Audio CD
common.buy 7 137 Ft
Hold On (Extended Edition) San2 & His Soul Patrol / Audio CD
common.buy 4 159 Ft
Esquemas de derecho procesal laboral Amaya Arnaiz Serrano / Puha kötésű
common.buy 9 935 Ft
Life Sketches of the State Officers S. Ralph Harlow / Puha kötésű
common.buy 15 987 Ft

Practical Guide to Comparative Advertising: Dare to Compare is an authoritative, engaging handbook on comparative advertising for food and non-food consumer products. Claim substantiation is a common stakeholder interest among management, advertisers, lawyers and researchers. This handbook covers the corporate culture and strategic goals that encourage comparative advertising, laws and regulations, standards for research evidence, and examples that bring the concepts to life. Of particular value to corporate brand managers, the book includes a checklist of process steps and quality controls that allow managers to orchestrate comparative ad campaigns and manage the risk of complaints from indignant competitors. Alerts research, development and marketing professionals to potential competition issues and legal concerns Provides a reference source for courts of law with respect to accepted industry standards and practices Presents an authoritative perspective, in plain language, on laws and regulations governing comparative advertising, and on worldwide standards governing research evidence in support of advertising claims Covers food and beverage, nutritional supplements, cosmetics and other consumer advertised products

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Practical Guide to Comparative Advertising
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 192
EAN 9780128054710
ISBN 0128054719
Libristo kód 16743905
Súly 326
Méretek 151 x 227 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása