Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Presidential Campaigns and Presidential Accountability

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Presidential Campaigns and Presidential Accountability Michele P. Claibourn
Libristo kód: 04868264
Kiadó University of Illinois Press, február 2011
In investigating the presidential campaigns and early administrations of Barack Obama, George W. Bus... Teljes leírás
? points 346 b
54 350 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Artificial Silk Girl Irmgard Keun / Puha kötésű
common.buy 6 871 Ft
Essentials of Control Systems James Ron Leigh / Kemény kötésű
common.buy 56 142 Ft
Last Lion: Winston Spencer Churchill William Manchester / Kemény kötésű
common.buy 18 036 Ft
Together and Different Sarah Thorley / Puha kötésű
common.buy 9 056 Ft
Ministers of the Crown Rodney Brazier / Kemény kötésű
common.buy 87 150 Ft
Interiors of Empire Robin D. Jones / Kemény kötésű
common.buy 58 357 Ft

In investigating the presidential campaigns and early administrations of Barack Obama, George W. Bush, and Bill Clinton, Presidential Campaigns and Presidential Accountability shows how campaign promises are realized in government once the victor is established in the Oval Office. To measure correlations between presidential campaigns and policy-making, Michele P. Claibourn closely examines detailed campaign advertising information, survey data about citizen's responses to campaigns, processes that create expectations among constituents, and media attention and response to candidates. Disputing the notion that presidents ignore campaign issues upon being elected, Presidential Campaigns and Presidential Accountability contends that candidates raise issues that matter and develop ideas to address these issues based on voter reactions. Conventional disappointment in presidential campaigns stems from a misunderstanding of the role that presidents play in a system of separate institutions sharing power, and Claibourn forces us to think about presidential campaigns in the context of the presidency - what the president realistically can and cannot do. Based on comparisons of the Clinton, Bush, and Obama campaigns and the first years of the subsequent presidential administrations, Claibourn builds a generalized theory of agenda accountability, showing how presidential action is constrained by campaign agendas.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása