Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Proceedings of the 1997 World Marketing Congress

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Proceedings of the 1997 World Marketing Congress Ajay K. Manrai
Libristo kód: 15194055
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This volume includes the full proceedings from the 1997 World Marketing Congress held in Kuala Lumpu... Teljes leírás
? points 467 b
73 292 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Today Tiana Will Be a Princess Paula Croyle / Kemény kötésű
common.buy 5 741 Ft
Cute Little Monsters J. Pingo Lindstrom / Puha kötésű
common.buy 8 112 Ft
Illustrirtes Conchylienbuch W. Kobelt / Puha kötésű
common.buy 11 849 Ft
Core Logic Neil Tennant / Kemény kötésű
common.buy 43 371 Ft
God Knows It's My Birthday Angela Burrin / Kemény kötésű
common.buy 6 886 Ft
Geschichte Karl des Zwoelften Andreas Fryxell / Puha kötésű
common.buy 17 494 Ft
Dove gli angeli esitano. Verso un'epistemologia del sacro Gregory Bateson / Puha kötésű
common.buy 11 346 Ft
Haus Ithaka Rudolf Presber / Puha kötésű
common.buy 19 769 Ft
Year's Work in Modern Language Studies v. 65 Routledge Ltd / Puha kötésű
common.buy 114 906 Ft
How Ethical Systems Change: Abortion and Neonatal Care EKLAND OLSON / Kemény kötésű
common.buy 103 815 Ft
Art of Consciously Healing Our Addictions M. D. Raul Llanos / Kemény kötésű
common.buy 9 493 Ft
THE REFLECTOR PAUL HAWKINS FISHER / Kemény kötésű
common.buy 12 477 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1997 World Marketing Congress held in Kuala Lumpur, Malaysia. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices from a global perspective. This volume presents papers on various topics including marketing management, marketing strategy and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása