Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Professional Dining Room Management, 2nd Edition

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Professional Dining Room Management, 2nd Edition Carol A. King
Libristo kód: 04889440
Kiadó John Wiley & Sons Inc, február 1988
The service supervisor's job is a key one in the restaurant business because a large part of the gue... Teljes leírás
? points 369 b
57 978 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Medieval Cruelty Daniel Baraz / Kemény kötésű
common.buy 34 270 Ft
Living with Nietzsche Robert C. Solomon / Puha kötésű
common.buy 21 091 Ft
Urban Transformations: Centres, Peripheries and Systems Daniel P. O'Donoghue / Kemény kötésű
common.buy 50 057 Ft
Blow Up the Humanities Toby Miller / Puha kötésű
common.buy 12 080 Ft
Formal Program Development Bernhard Möller / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
Sometimes Life Throws You a Curve Evelyn McCollum / Kemény kötésű
common.buy 14 752 Ft

The service supervisor's job is a key one in the restaurant business because a large part of the guest's dining experience and satisfaction is derived from the interpersonal contact between guest and staff. If this contact is not satisfactory, all the care and investment in decor, food selection, and preparation are for naught. The service supervisor must see to it that courteous and efficient service is provided at all times. Professional Dining Room Management, Second Edition, discusses the management side of running a restaurant. Written specifically for the dining room supervisor who oversees the service staff of the restaurant, this useful guide outlines the four skills the effective dining room manager needs: Technical know-how and knowledge of serving food Ability to direct, train, and motivate the service staff Ability to be a good customer relations person--to meet the public and merchandise the restaurant while promoting sales Ability to be a good administrator--to organize the work flow and control costs The book carefully details types of dining room service, including French, Russian, American, and buffet service. It explains quality service standards, and identifies possible breakdowns of service--poor seating, shortage of ware, poor communication with the kitchen, accidents. A valuable chapter on responsible beverage service provides guidelines for dealing with the problem of intoxicated guests. Service managers will learn all aspects of successful dining room operation: inspecting the dining room, assigning stations, seating guests, controlling breakage and linen costs, supervising the staff, and training and hiring new employees. An example of one restaurant's employee handbook will help supervisors create their own handbooks. Helpful instructions for effectively communicating with guests, serving disabled guests, and handling complaints will benefit the entire service staff. A bibliography listing publications, training materials, and training programs helps make this book an important reference guide.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Professional Dining Room Management, 2nd Edition
Szerző Carol A. King
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1988
Oldalszám 224
EAN 9780471289340
ISBN 0471289345
Libristo kód 04889440
Súly 348
Méretek 156 x 227 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása