Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Public Policy and Media Organizations

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Public Policy and Media Organizations David Berry
Libristo kód: 04782068
Kiadó Taylor & Francis Ltd, január 2013
Public policy thinking and implementation is both a process of intellectual though and rationale for... Teljes leírás
? points 531 b
83 471 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Dorohedoro, Vol. 5 Q Hayashida / Puha kötésű
common.buy 4 606 Ft
KIKKA MIDI LIN Hartley & Marks Publishers Inc / Kemény kötésű
common.buy 8 019 Ft
Deutsche Dichtung in ihren geschichtlichen Grundzugen Friedrich Lienhard / Kemény kötésű
common.buy 25 099 Ft
Die EBU Rüdiger Zeller / Kemény kötésű
common.buy 28 859 Ft

Public policy thinking and implementation is both a process of intellectual though and rationale for governing. This book examines public policy and the influence news media organizations have in the production and implementation of public policy. Part I assesses the impact of political philosophy on public policy thinking and further discusses the meaning of public policy in social democratic systems. It uses the riots that occurred across England in the summer of 2011 as a case-study to focus on how the idea of the 'Big Society' was regenerated by government and used as a basis for public policy thinking. Finally, it investigates how media organizations form news representations of public policy issues that seek to contextualize and reshape policy manufactured for public consumption. Part II provides a psychological exploration of the processes which explain the connection between the media, the public and policy makers. Does the 'common good' really drive public policy making, or can group processes better explain what policy makers decide? This second part of the book explores how media workers' professional identities and practices shape their decisions about how to represent policy news.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása