Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Qualitative Methods for Marketplace Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Qualitative Methods for Marketplace Research Shay Sayre
Libristo kód: 04684263
Kiadó SAGE Publications Inc, április 2001
This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduct... Teljes leírás
? points 423 b
66 325 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Lost Island Douglas Preston / Puha kötésű
common.buy 7 831 Ft
Rogue by Any Other Name Sarah MacLean / Puha kötésű
common.buy 4 596 Ft
Exploring Philosophy Brenda Almond / Puha kötésű
common.buy 24 837 Ft
Muslim World in the 21st Century Samiul Hasan / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft
Off the Clock Fred Bramante / Puha kötésű
common.buy 17 228 Ft
Sexualities and Identities of Minority Women Sana Loue / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft
Irish Sign Language Lorraine Leeson / Kemény kötésű
common.buy 55 155 Ft
Spinal Cord Stimulation Paul Kreis / Kemény kötésű
common.buy 82 458 Ft

This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduction to qualitative methods in market research. All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decoding and understanding collected data, and explaining research findings to someone else. Borrowing techniques from anthropology, sociology, psychology, and communication, the book presents specific examples to illustrate how these techniques are adapted for marketplace research. Studies conducted by renowned scholars and practitioners guide readers through all the nuances of qualitative methods needed to develop, execute and analyze state-of-the-art marketplace studies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Qualitative Methods for Marketplace Research
Szerző Shay Sayre
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2001
Oldalszám 272
EAN 9780761922704
ISBN 0761922709
Libristo kód 04684263
Súly 370
Méretek 152 x 228 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása