Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Reflection on customers' knowledge and perceptions about marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Reflection on customers' knowledge and perceptions about marketing Undine Handorf
Libristo kód: 18806561
Kiadó Grin Publishing, január 2018
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Teljes leírás
? points 178 b
28 480 Ft -1 %
27 917 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Regional impact of U.S. policy towards Iraq and Syria United States Congress / Puha kötésű
common.buy 9 242 Ft
Handbook of Floating-Point Arithmetic Jean-Michel Muller / Kemény kötésű
common.buy 73 292 Ft
The Mysterious Stranger Mark Twain / Puha kötésű
common.buy 2 823 Ft
Die Tagesordnung Éric Vuillard / Digital
common.buy 6 464 Ft
I'm the King of the Castle Laurence Hutchins / Puha kötésű
common.buy 6 936 Ft
Cats Selection / Kotta
common.buy 4 581 Ft

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1, University of applied sciences, language: English, abstract: This Master Thesis presents findings with regard to the stated discrepancy by means of a literature analysis and qualitative research in the form of focus groups. The research objective is to investigate customers' and marketing professionals' attitudes towards the discipline and how knowledge and/or experiences contribute to a positive or negative perception of marketing. The results suggest that customers are aware of the tactics used by marketers to deliberately mislead their target groups. Consequently, customers develop negative attitudes towards persuasive marketing efforts. This thesis highlights the gap between laypersons' negative perception and marketing academics' added-value perception towards the discipline. In order to overcome this discrepancy, marketers need to consider customers' scepticism as a compass and address positive impacts of marketing on customers and society. Customers have gradually started emphasising on emerging marketing practices that seem to harm individuals, societies and the environment. However, marketing scholars believe that marketing has positive impacts and creates values and satisfaction for all stakeholders.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Reflection on customers' knowledge and perceptions about marketing
Szerző Undine Handorf
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 116
EAN 9783668607996
ISBN 3668607990
Libristo kód 18806561
Súly 159
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása