Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Service quality of LPG Domestic Consumers article

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Service quality of LPG Domestic Consumers article C. Sankar
Libristo kód: 01685497
Kiadó Grin Publishing, április 2013
Scholarly Essay from the year 2013 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single... Teljes leírás
? points 95 b
15 207 Ft -1 %
14 910 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Configuring Sales and Distribution in SAP ERP Ricardo Lopez / Kemény kötésű
common.buy 30 696 Ft
Aesthetics of Music Roger Scruton / Puha kötésű
common.buy 21 731 Ft
Handbook of International Trade and Finance Anders Grath / Puha kötésű
common.buy 20 790 Ft
SAP Security Configuration and Deployment Hirao / Puha kötésű
common.buy 26 860 Ft
Oil and Gas Databook for Developing Countries Derek Fee / Kemény kötésű
common.buy 73 453 Ft
Unsafety Shigeo Atsuji / Kemény kötésű
common.buy 73 453 Ft
Managing Organizations for Sport and Physical Activity Packianathan Chelladurai / Puha kötésű
common.buy 42 933 Ft

Scholarly Essay from the year 2013 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single-sided, grade: None, - (Periyar University), language: English, abstract: The Indane gas company reforms have deregulated the market to a great extent. It has become necessary to design and execute the best customer oriented practices and to internalize them for providing enhanced satisfaction to the customer through the employees. Customers service is not merely the compliance with the government s policies or the mechanical adherence to the time frame of services. It is a philosophy and an attitude of professional commitment, which believes in the ultimate satisfaction or each customer wants .Service marketers have really understood that competition can be well managed by differentiating through quality. Significance of service lies in customer service management. In this the completive environment, service quality has become the success mantra in all service sector. Keeping this in mind, this study has been conducted at Salem city to identify the service quality of Indane gas. The result indicates that customers are not highly satisfied with the service provided by the Indane gas. So the company took some serious action to improve the service quality.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service quality of LPG Domestic Consumers article
Szerző C. Sankar
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 20
EAN 9783656397267
ISBN 3656397260
Libristo kód 01685497
Súly 54
Méretek 178 x 254 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása