Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Services Marketing Mix

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Services Marketing Mix Ganesh Dash
Libristo kód: 10950950
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, május 2016
The post-globalisation world has brought the customer in to the focus. Almost in all the major econo... Teljes leírás
? points 196 b
34 128 Ft -9 %
30 820 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


One Minute for Yourself Spencer Johnson / Puha kötésű
common.buy 6 057 Ft
Artistic Fairy Cilaye Watson / Puha kötésű
common.buy 8 865 Ft
The Beginning Raymond A. Feurstein / Puha kötésű
common.buy 3 767 Ft
Octopuses Anna Claybourne / Puha kötésű
common.buy 3 214 Ft

The post-globalisation world has brought the customer in to the focus. Almost in all the major economies barring China, services sector is dominating over the traditional manufacturing sector and is growing phenomenally over the years since the concept of liberalization started to sweep the world economy. The traditional method of marketing strategy, i.e. S.T.P. (Segmenting, Targeting and Positioning) has become obsolete in this fast changing global scenario. Services marketing have become the preferred strategy in this modern era. Indian life insurance industry was under monopoly regime since 1956. Only one public sector company, L.I.C. was catering to the entire customer base. It was following the traditional marketing mix to sell its products giving importance to the product elements and ignoring all other aspects. It was specifically neglecting the P for people. But after the privatization, with more competitors, the market is experiencing a good competition and the customer is getting the utmost importance. The modern life insurance industry has adopted the latest marketing mix in its marketing strategies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Services Marketing Mix
Szerző Ganesh Dash
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 308
EAN 9783659870309
Libristo kód 10950950
Súly 475
Méretek 150 x 220 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása