Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Smart Giving Is Good Business - How Corporate Philanthropy Can Benefit Your Company and Society

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Smart Giving Is Good Business - How Corporate Philanthropy Can Benefit Your Company and Society Curt Weeden
Libristo kód: 04345529
Kiadó John Wiley & Sons Inc, április 2011
Answers to the 12 most common and critical questions about corporate giving In this groundbreaking r... Teljes leírás
? points 82 b
15 958 Ft -18 %
12 929 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dream Worlds: Production Design for Animation Bacher / Kemény kötésű
common.buy 22 015 Ft
Egyptian Mysteries Muata Ashby / Puha kötésű
common.buy 6 685 Ft
Knowing Indonesia / Puha kötésű
common.buy 12 617 Ft
You are Light Monica McDowell / Puha kötésű
common.buy 5 917 Ft
Awakening Victory Michael E Silverman / Puha kötésű
common.buy 6 841 Ft

Answers to the 12 most common and critical questions about corporate giving In this groundbreaking resource, Weeden shows how to strategically plan, manage and evaluate corporate contributions. Questions include: Why Should We Give?; How Much?; Who Decides?; Does a Company Need a Foundation?; How to Give Products or Services?; How Do We Know What Works? The book covers a wide range of topics including: The case for conditional corporate philanthropy; increasing stewardship to give more; assigning responsibility for signature programs; how CEOs leverage contributions programs for maximum benefit; effectively staffing corporate contributions programs; the pros and cons of corporate foundations; and more.* Offers benchmarks for determining if a business has a meaningful philanthropic program that fosters constructive corporate citizenship* Reveals how an effective philanthropic program and commitment can be incorporated in any organization* Contains a comprehensive review of the information corporations need to make informed decisions about giving The author offers a prescription for linking businesses with causes and the nonprofits addressing critical issues in a way that will preserve or restore services and activities essential to our quality of life.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása