Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Speech acts in contemporary advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Speech acts in contemporary advertising Miroslav Hoffmann
Libristo kód: 02201726
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, október 2013
Advertising is one of the most important discourse genres of modern communication. There are various... Teljes leírás
? points 131 b
22 755 Ft -9 %
20 553 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Slovenský jazyk – Prídavné mená Renáta Somorová / Kártya
common.buy 659 Ft
Unwinding George Packer / Puha kötésű
common.buy 5 301 Ft
Bernard Shaw's Irish Outlook David Clare / Kemény kötésű
common.buy 16 511 Ft
Systemisches Demografiemanagement Jochen Schweitzer / Puha kötésű
common.buy 16 687 Ft
Tales of the Wilderness Boris Pilniak / Puha kötésű
common.buy 9 781 Ft
intellektuellen Eigenschaften der Pferde Friedrich Anton Zürn / Puha kötésű
common.buy 9 831 Ft
Jane Eyre Julie Berry / Puha kötésű
common.buy 4 858 Ft
Literary Translation and the Idea of a Minor Romania Sean Cotter / Kemény kötésű
common.buy 42 823 Ft

Advertising is one of the most important discourse genres of modern communication. There are various types of linguistic and non-linguistic means. The aim of advertising is to influence our perception of the world and thus our value system. In the theoretical part of this book I will deal with advertising discourse and its problems. I will discuss a variety of communication methods and linguistic means that can be found in advertising. Further I will discuss the issue of gender problems. In the practical part I will deal with analyses of speech acts. The bases of this research are print advertisements that appeared in contemporary British and American magazines. There will be a specific focus on the target groups in terms of their gender, frequency of occurrence and product focus.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Speech acts in contemporary advertising
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 96
EAN 9783659460142
Libristo kód 02201726
Súly 161
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása