Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategic Management of Innovation and Design

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Strategic Management of Innovation and Design Pascal Le Masson
Libristo kód: 02237336
Kiadó Cambridge University Press, szeptember 2010
There is now widespread agreement that innovation holds the key to future economic and social prospe... Teljes leírás
? points 491 b
77 274 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Louis the Well-Beloved Jean Plaidy / Puha kötésű
common.buy 7 299 Ft
Profit oder Moral Stefan Hörner / Puha kötésű
common.buy 39 078 Ft
Marley Goes To School John Grogan / Puha kötésű
common.buy 3 206 Ft
Du deutsch? Raus! Hans Schellbach / Puha kötésű
common.buy 4 264 Ft
Black Death the Dancing Mania Justus Friedrich Carl Hecker / Puha kötésű
common.buy 8 870 Ft
Socratic Virtue Naomi Reshotko / Puha kötésű
common.buy 18 117 Ft
Oracles of the Ancient World Trevor Curnow / Kemény kötésű
common.buy 38 655 Ft

There is now widespread agreement that innovation holds the key to future economic and social prosperity in developed countries. Experts studying contemporary capitalism also agree that the battle against unemployment and relocations can only be won through innovation. But what kind of innovation is required and what is the best way to manage, steer and organize it? Grounded on experiences of innovative firms and based on the most recent design theories, this book argues that instead of relying on traditional R&D and project management techniques, the strategic management of innovation must be based on innovative design activities. It analyses and explains new management principles and techniques that deal with these activities, including innovation fields, lineages, C-K (Concept-Knowledge) diagrams and design spaces. The book is ideal for advanced courses in innovation management in industrial design schools, business schools, engineering schools, as well as managers looking to improve their practice.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Management of Innovation and Design
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 488
EAN 9780521768771
ISBN 0521768772
Libristo kód 02237336
Súly 970
Méretek 170 x 244 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása