Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategic Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Management Farhad Analoui
Libristo kód: 05122997
Kiadó Cengage Learning EMEA, március 2003
In most countries, statistics show that 99 per cent of businesses are classified as 'small businesse... Teljes leírás
? points 304 b
47 641 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Chester Cycle in Context, 1555-1575 Ms. Jessica Dell / Kemény kötésű
common.buy 87 652 Ft
Suffering Will Not be Televised Rebecca Ann Wanzo / Puha kötésű
common.buy 17 278 Ft
For Freedom or Bondage? Esther E. Acolatse / Puha kötésű
common.buy 11 849 Ft
First World War and British Military History Brian Bond / Kemény kötésű
common.buy 109 682 Ft
Die schönsten Volks- und Kinderlieder, Klavier Christa Estenfeld-Kropp / Kemény kötésű
common.buy 9 840 Ft
Genetic Perspectives in Biology and Medicine Edward Garber / Puha kötésű
common.buy 7 640 Ft

In most countries, statistics show that 99 per cent of businesses are classified as 'small businesses'. In the UK alone, 99.8 per cent of businesses employ less than 250 staff and these companies contribute more than a half of the UK's turnover. This new textbook goes where other strategic management texts have not and focuses on these small and medium size enterprises (SMEs), rather than focussing on large corporations and the actions of their CEOs. The authors consider how managers of small firms perceive the processes associated with strategic management, what decisions and actions they adopt to ensure competitive advantage, how business strategies are formulated and implemented in SMEs, and what the strategic role of entrepreneurship within small businesses is. They also discuss how SMEs should act for maximum competitive advantage, and consider the 'gap' between ideal theory and practice. This unique textbook will be essential for students on Small Business, Entrepreneurship and Enterprise modules at undergraduate and Masters level, and will also be useful on core modules in Strategy, Business Policy and Strategic Management at all levels.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 512
EAN 9781861529626
ISBN 1861529627
Libristo kód 05122997
Súly 612
Méretek 187 x 238 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása