Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategien und Instrumente im Online-Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategien und Instrumente im Online-Marketing Christine Lieb
Libristo kód: 06827642
Kiadó VDM Verlag, október 2009
Das Internet gehört für Unternehmen zu den neuen Vertriebszweigen. Aus diesem Grund wird es zunehmen... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Photosynthetic Excitons Leonas Valkunas / Kemény kötésű
common.buy 99 166 Ft
Signs, Language and Communication Professor Roy Harris / Puha kötésű
common.buy 26 372 Ft
French Military Rule in Morocco Moshe Gershovich / Kemény kötésű
common.buy 109 626 Ft
History of the Shiny Seventh C.Digby Planck / Puha kötésű
common.buy 14 910 Ft
Contribution a l''optimisation Du Rendement de la Carbonisation Du Bois Montcho Crépin Hounlonon / Puha kötésű
common.buy 32 554 Ft
Erbrecht und Vermögensnachfolge Michael Gruber / Kemény kötésű
common.buy 147 304 Ft
Alli Donde El Mar Recuerda Sandra Benitez / Puha kötésű
common.buy 4 843 Ft
Theory In Anthropol Liban V86 / Kemény kötésű
common.buy 138 636 Ft
Other Hong Kong Report 1992 Joseph Y.S. Cheng / Puha kötésű
common.buy 13 400 Ft
Fractal Modelling Jaap A. Kaandorp / Puha kötésű
common.buy 52 034 Ft
Virtual, Augmented, and Mixed Realities in Education dejian Liu / Kemény kötésű
common.buy 86 305 Ft

Das Internet gehört für Unternehmen zu den neuen Vertriebszweigen. Aus diesem Grund wird es zunehmend wichtiger sich mit der Thematik auseinander zu setzen. Um die Vorzüge der elektronischen Märkte ausnutzen zu können, ist es notwendig die Gesetzmäßigkeiten zu verstehen. Es wird auf die Grundlagen der Strategien und Instrumente im Online-Marketing eingegangen und durch anschauliche Beispiele erläutert. Im Anschluß wird ein Konzept für Verbindungstechnik in der Baubranche vorgestellt. Es werden die verschiedenen Instrumente im Online-Marketing erklärt und ihre einzelnen Anwendungsmöglichkeiten beschrieben. Das Werk richtet sich nicht nur an Unternehmen in der Branche für Verbindungstechnik, sondern auch an diejenigen, welche sich mit der Thematik Online-Shop beschäftigen und auf der Suche nach neuen Ideen sind.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategien und Instrumente im Online-Marketing
Szerző Christine Lieb
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 108
EAN 9783639195675
ISBN 3639195671
Libristo kód 06827642
Kiadó VDM Verlag
Súly 168
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása