Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategische Marketingplanung in Warenhaeusern

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategische Marketingplanung in Warenhaeusern Friedrich Wehrle
Libristo kód: 15363687
In der Marketingpraxis und der Marketingwissenschaft sind in den vergangenen Jahren Fragestellungen... Teljes leírás
? points 187 b hamarosan hamarosan
29 388 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Eleanor Oliphant Is Completely Fine Gail Honeyman / Kemény kötésű
common.buy 11 939 Ft
Zeit Constantins des Grossen Jacob Burckhardt / Puha kötésű
common.buy 17 886 Ft
Hôtel Atlantique Valerie Jakob / Audio CD
common.buy 8 207 Ft
Behind the Binoculars Mark Avery / Puha kötésű
common.buy 6 655 Ft
hamarosan
Geldpolitik und Wohnungsbau Günther Engel / Puha kötésű
common.buy 24 807 Ft
Stepmom Survival Guide K MARRINER BRULOTTE / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft

In der Marketingpraxis und der Marketingwissenschaft sind in den vergangenen Jahren Fragestellungen der strategischen Marketingplanung in den Mittelpunkt des Interesses gerückt. Kenntnisse über Grundbegriffe der strategischen Marketingplanung, Informationssysteme, Aufbau und Systematik von Marketingkonzeptionen, Zielsysteme, Strategieplanungsmethoden, Marketinginstrumentarium sowie Aspekte der organisatorischen Umsetzung gelten als selbstverständliches «Rüstzeug» für jeden Praktiker in Führungspositionen - auch im Handelsbereich. Die primäre Ausrichtung des Handelsmarketing auf kurzfristige Aktivitäten lässt hier eine Lücke zwischen Anspruch und Wirklichkeit entstehen, die der Autor zu schliessen versucht. Die Übertragung erfolgreicher Planungskonzepte, -Methoden und -Hilfsmittel auf die strategischen Marketingprobleme des Handels (am Beispiel der Betriebsform Warenhaus) soll das Problembewusstsein für die strategische Komponente des Handelsmarketing schärfen, Problemlösungsmöglichkeiten aufzeigen und Ansätze für die Umsetzung in die praktische Strategiearbeit im Handel geben.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategische Marketingplanung in Warenhaeusern
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1984
Oldalszám 300
EAN 9783820469547
ISBN 3820469540
Libristo kód 15363687
Súly 400
Méretek 151 x 211 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása