Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Stress, Demotivation und Fluktuation in Call Centern

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Stress, Demotivation und Fluktuation in Call Centern Kirsten Brandes
Libristo kód: 06811862
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
In einer Welt der Globalisierung, immer steigender §Markttransparenz und nahezu austauschbaren §Prod... Teljes leírás
? points 149 b
24 611 Ft -4 %
23 382 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Handbook of Nonlinear Optics Richard L. Sutherland / Kemény kötésű
common.buy 172 559 Ft
Voices of African-American Teen Fathers Angelia M. Paschal / Kemény kötésű
common.buy 91 459 Ft
Casting the Other / Puha kötésű
common.buy 26 639 Ft
William Dilthey M. A. Hodges / Puha kötésű
common.buy 26 372 Ft
Sportverein in der Zivilgesellschaft Boris Zielinski / Puha kötésű
common.buy 34 879 Ft
Learning to Solve Complex Scientific Problems David H. Jonassen / Kemény kötésű
common.buy 74 727 Ft

In einer Welt der Globalisierung, immer steigender §Markttransparenz und nahezu austauschbaren §Produkten, gelten Call Center als Indikatoren der §Kundenorientierung. Sie geben den Beziehungen §zwischen Anbietern und Kunden eine völlig neue §Qualität. Allerdings liegt beim Aufbau von Call §Centern der Fokus der meisten Unternehmen noch zu §sehr auf der technischen Ausstattung. Soll ein Call §Center effizient funktionieren, ist der Mitarbeiter §in den Mittelpunkt des Interesses zu rücken. Dieses §Buch nimmt die Anforderungen der Call Center Agenten §unter die Lupe, untersucht physische und psychische §Stressoren bei der täglichen Arbeit sowie die §Situation des deutschen Call Center Marktes. Eine §quantitative Befragung von insgesamt 707 Agenten aus §26 Unternehmen liefert die Grundlage für eine tief-§gehende Betrachtung des Marktes. Sind die §Arbeitsbelastungen in Call Centern wirklich über-§proportional hoch? Durch welche Lösungsansätze §sowie Präventionsmaßnahmen lässt sich Stress ab-§bauen, die Motivation der Mitarbeiter stärken und §die Gesundheit des Call Center Agenten schützen? §Fragen, die sowohl für Profis als auch §Neueinsteiger von Interesse sind.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Stress, Demotivation und Fluktuation in Call Centern
Szerző Kirsten Brandes
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 124
EAN 9783639019605
Libristo kód 06811862
Súly 201
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása