Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Students'' Motivation to Learn, Academic Achievement and Academic Advising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Students'' Motivation to Learn, Academic Achievement and Academic Advising Marcus Henning
Libristo kód: 06810513
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
This book details an exploratory investigation into the area of academic advising and used the motiv... Teljes leírás
? points 187 b
32 544 Ft -9 %
29 388 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Chain-Scattering Approach to H Control Hidenori Kimura / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
Soul Road J.R. Canuel / Puha kötésű
common.buy 6 841 Ft
Einflussfaktoren für das myokardiale Proteom Christian D. Fingas / Puha kötésű
common.buy 26 033 Ft
Suizid C. Reimer / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
Unpopular Education / Puha kötésű
common.buy 23 115 Ft
Theorien ber Das Alter Irmhild Saake / Puha kötésű
common.buy 17 745 Ft
Online MIS for Vehicle Management System (VMS) A. K. M. Harun-Ur-Rashid / Puha kötésű
common.buy 25 857 Ft
Rights Without Law Rangin Pallav Tripathy / Puha kötésű
common.buy 21 578 Ft
Presidential Lightning Rods Richard J. Ellis / Kemény kötésű
common.buy 27 178 Ft

This book details an exploratory investigation into the area of academic advising and used the motivation and self-regulation literature as a theoretical backdrop. More specifically, the research presented in this book incorporated self-theory and Hirsch's (2001) multiple intervention model in its interpretation. The interview narratives suggested that students experiencing academic difficulty tend to voice more problems, to be less ready for study and to be more avoidance oriented than students not experiencing academic difficulty. The research also showed that motivation is an unstable but useful variable when considering academic achievement. Moreover, group-based study skill programmes appeared to have some impact on academic attainment, and level of choice with regard to study course options appeared to be related to intent to access individualised academic advising systems. The discussion in the book, therefore, considered the ideas of motivation, achievement and academic advising, and showed that the effectiveness of academic advising is somewhat reliant on the initial motivation of students towards their study.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Students'' Motivation to Learn, Academic Achievement and Academic Advising
Szerző Marcus Henning
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 260
EAN 9783639003574
Libristo kód 06810513
Súly 406
Méretek 150 x 220 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása