Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media) Ahmad Nadeem
Libristo kód: 10937506
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, május 2016
The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social... Teljes leírás
? points 86 b
14 987 Ft -9 %
13 541 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kiárusítás
Hbr Guide to Finance Basics for Managers Harvard Business Review / Hanganyagok
common.buy 5 628 Ft
Nouvelle Theorie de l'Action Capillaire Sans Auteur / Puha kötésű
common.buy 10 601 Ft
Fishes of Great Britain and Ireland, Volume 2 Francis Day / Kemény kötésű
common.buy 16 858 Ft
Fantome de la Rue de Venise, Roman Inedit De Sorr-A / Puha kötésű
common.buy 10 601 Ft

The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social network sites (SNSs) to their perceptions of the value of Print media advertising. Data was collected through questionnaire from a sample of 235 and was analyzed using SPSS. The analysis indicated that Ducoffe's Ad Value model does provide a good fit for assessing advertising value in social media and print media. The respondents assessed ad value on the basis of Entertainment and informativeness(higher for social media). In examining the relative importance of each component of Ducoffe's model, it is clear that Entertainment and Informativeness play key roles in assessing advertising value for both traditional (Print media) and non-traditional media (SNSs). If practitioners seek to interact via SNSs with young consumers they should focus on providing entertaining content in a format that makes brand engagement seamless while not impeding goals. This investigation provides the impetus for future research about consumers' perceptions of advertising value across all SNSs, in comparison to their traditional counterparts.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 56
EAN 9783659865619
Libristo kód 10937506
Súly 100
Méretek 150 x 220 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása