Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Teaching and Learning Algebraic Thinking with 5- to 12-Year-Olds

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Teaching and Learning Algebraic Thinking with 5- to 12-Year-Olds KIERAN  CAROLYN
Libristo kód: 18144257
Kiadó Springer International Publishing AG, december 2017
This book highlights new developments in the teaching and learning of algebraic thinking with 5- to... Teljes leírás
? points 549 b
86 305 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Still Standing Clevette Roberts / Puha kötésű
common.buy 6 997 Ft
PABLO Y LAS PALOMAS MARCOS CALVEIRO / Kemény kötésű
common.buy 4 717 Ft
The Controlled Burn: I'm Not Thinking Tom Kuhar / Puha kötésű
common.buy 5 094 Ft
Darkness Unleashed McKenzie Hunter / Puha kötésű
common.buy 7 329 Ft

This book highlights new developments in the teaching and learning of algebraic thinking with 5- to 12-year-olds. Based on empirical findings gathered in several countries on five continents, it provides a wealth of best practices for teaching early algebra. Building on the work of the ICME-13 (International Congress on Mathematical Education) Topic Study Group 10 on Early Algebra, well-known authors such as Luis Radford, John Mason, Maria Blanton, Deborah Schifter, and Max Stephens, as well as younger scholars from Asia, Europe, South Africa, the Americas, Australia and New Zealand, present novel theoretical perspectives and their latest findings. The book is divided into three parts that focus on (i) epistemological/mathematical aspects of algebraic thinking, (ii) learning, and (iii) teaching and teacher development. Some of the main threads running through the book are the various ways in which structures can express themselves in children's developing algebraic thinking, the roles of generalization and natural language, and the emergence of symbolism. Presenting vital new data from international contexts, the book provides additional support for the position that essential ways of thinking algebraically need to be intentionally fostered in instruction from the earliest grades.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása