Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers Vickie Foster
Libristo kód: 06825456
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
The purpose of this study was to describe the teaching style, educational philosophy, and learning s... Teljes leírás
? points 124 b
20 506 Ft -4 %
19 486 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Virtuous and Vicious Circles Phil Morison / Puha kötésű
common.buy 25 914 Ft
Eintrittsbarrieren in Japanische Markte Clemens Krohn / Puha kötésű
common.buy 19 939 Ft
Encourage One Another Bill Hufstedler / Puha kötésű
common.buy 5 019 Ft
Searching for Yellowstone Norman K. Denzin / Kemény kötésű
common.buy 67 337 Ft
Secret Path Sadigh / Kemény kötésű
common.buy 8 270 Ft

The purpose of this study was to describe the teaching style, educational philosophy, and learning strategy preferences of Special Education teacher candidates. Data were collected through an online demographic questionnaire and three self- administered instruments. The participants in the study were 97 undergraduate and graduate students majoring in Special Education. The participants in the study profess a learner- centered philosophy, although they believe in a teacher-centered approach in the classroom. Their personal learning strategy draws a disproportionally large number of Engagers, who are learners who initiate a learning activity from the affective domain and who stress relationships in the learning environment. When the interaction between education philosophy and teaching style were investigated, it was found that the element that links these two together is what the teacher believes about the role of the teacher in the teaching-learning transaction. Four distinct groups among the Special Education teacher candidates were identified in terms of their educational beliefs.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers
Szerző Vickie Foster
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 252
EAN 9783639171204
Libristo kód 06825456
Méretek 150 x 220 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása